måndag 7 mars 2011

Mamma pappa barn

 I Lördags var vi hemma hos våra vänner och åt middag. Dom ska har barn om 2 veckor, sitt andra barn. Jag fick massa en tidningar och fick låna en bok som heter "mamma pappa barn". Jag har inte hunnit titta i boken ännu men bläddrat igenom några tidningar. =) 


I Söndags var jag och några tjejkompisar ute vid ett ställe som heter Fjällnora och grillade korv och drack varm choklad. Riktigt mysig nu när våren äntligen börja komma. =) Har oxå inhandlat lite omega-3 tabletter då jag inte äter så mycket fisk. 1 tablett om dagen för gravida.

2 kommentarer:

  1. Ja har me fått en bunt tidningar, visst äre underbart att få läsa dessa o vara en av dom...de som är gravida!!
    kram

    SvaraRadera
  2. ja helt underbart! ibland känns de helt overkligt att jag faktiskt är gravid. jag är så otroligt tacksam att det gick vägen=)

    SvaraRadera