söndag 8 maj 2011

Söndags-häng

Idag har vart en helt underbar dag! Hade picknick på gräsmattan, min bror och hans tjej kom förbi så vi blev sittandes ute hela dagen. Sen har jag bokat biljetter till Gotland i sommar, en av mina bästa vänner bor där. Jag saknar min vän så otroligt mycket, det brukar bara bli att vi ses 1-2 gånger på år.
Jag har jobbat 6 dagar denna vecka så det var skönt med en lat dag i solen. Jag fixade håret på en brud i lördags. Önskar ibland att jag fick uppleva min bröllopsdag igen..=)


Jag och min man!

3 kommentarer:

  1. Åhh..Gotland som är så underbart!! Hoppas du får det riktigt härligt när du ska dit i sommar. =))

    SvaraRadera
  2. gud vilken vacker bild... gravida-jag börjar gråta när jag ser den.

    kramar!'
    www.ivfresa.blogg.se

    SvaraRadera
  3. jenny: gotland är helt underbart under sommaren=)
    Isabel: det har blivit en hel del tårar för mig med under graviditeten.

    SvaraRadera