söndag 23 januari 2011

8+4

Idag har jag städat hela dagen och tvättat 4 maskiner tvätt, skönt när det är gjort. Min mans pappa, som vi bor granne med, kom över med sin nya tjej och fikade. Trevligt=)
Min man ska in och repa med sitt band ikväll så jag passar på att hälsa på en kompis i stan, är lite sällskapssjuk. 

Mitt illamående har jag inte märkt av på några dagar. Känns skönt men jag vet oxå att dom som är illamående har mindre risk för missfall... Har oxå märkt att jag har blivit hård i magen. Störst skillnad är brösten, har blivit större. Till och med min man har märkt att jag fått större bröst.

Jobbade 6 dagar förra veckan så det känns som om jag blivit rånad på helgen när jag bara vart ledig en dag.. Pust och suck för måndag i morgon!

Kram och tack för alla fina kommentarer!!

1 kommentar:

  1. Grattis igen till lillen! :)
    Filmen var bra, lite smårolig och ledsam om vartannat!

    SvaraRadera