söndag 16 januari 2011

Borta bra men hemma bäst!!

Nu är jag hemma igen, har hunnit med att jobba 3 dagar men har vart så trött så jag har somnat när jag kommer hem.

Mår bra, lite illamående och trött. Var på bio både fredag och lördag och båda gångerna så somnade jag mitt i filmen i ca 30 minuter=)

 Tror inte det är sant ännu, att jag faktiskt blev gravid.  Både ruvardag 16 och 17 var jag helt säker på att det inte skulle bli något plus. Kändes precis som vanligt och brösten hade slutat ömma. Tror jag har kommit till 7+4 och märken en stor skillnad i brösten, blivit mycket större och ömma bröstvårtor. Har tid för ultraljud torsdagen den 20 januari, hoppas vi får se ett litet hjärta som slår och att allt ser bra ut. Jag hoppas så att lilla Pyret vill stanna.

Lite bilder från resan:










3 kommentarer:

  1. Tack så mycket för awarden! Välkommen hem också. Det ser ut som att ni har haft en skön resa och få se mycket. Är det du som blickar ut över havet på en av de fina bilderna? Jag tycker att du har en snygg tatuering på ryggen i så fall. :-) Hoppas att du mår bra och att tröttheten går över snart.

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Det ser ut som ni haft det fantastiskt skönt!

    Jag håller tummarna stenhårt för kommande ultraljud.
    Förstår verkligen din oro, men jag tror att det kommer att gå bra! =)

    kramar

    SvaraRadera