söndag 16 januari 2011

Award

Jag har fått ett award av Mellan hopp och förtvivlan ! Tusen tack, blev jätteglad!!



                                     beautiful_blogger_award%5B1%5D.jpg

1. Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18 rad 4, vad står det?
 Lars Kepler, Hypnotisören "...hans far, mor, lillasyster och samma person är med viss sannolikhet..."

2. Vad var det senaste du såg på TV?
 Vi har faktiskt inga tv-kanaler men såg senast ett avsnitt av Mad men.

3. Bortsett från datorn, vad hör du just nu.
Ljudet från min mans nya tv-spel.

4. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
 Jag åkte utomlands den 24 december till Afrika. Först till Zanzibar där vi latade oss i solen sen till Kenya där vi åkte till Masai mara på safari. Vår bröllopsresa=)    

5. Vad har du på dig?
    Ett svart linne och ett grönt täcke.

6. Vilken var den senaste filmen du såg?
  Var på bio igår med min man, vi såg Winter´s bone. Den var helt ok men jag somnade mitt i filmen =)

7. Skulle du överväga att flytta utomlands?
    Om min man ville skulle jag flytta med utomlands i ett år. Men jag trivs bra i Sverige där jag har min man, mina vänner och familj
.

Jag skickar awards till:


2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för awarden!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hittade hit via Amo ergo sum, vill bara säga många stora grattis till ditt +

    Underbart!
    Kram Anna

    SvaraRadera