onsdag 16 februari 2011

12+0

Ursäkta för mitt dåliga bloggande! Nu äntligen har jag passerat vecka 12 och gått in i vecka 13. tjohoo! Jag känner mig riktigt trött om kvällarna och somnar oftast vid 21-tiden. Jag kommer hem mellan kl 18-19 så jag är vaken 2-3 timmar innan jag somnat, så har inte orkat blogga.

Jag känner mig mycket varmare nu och om nätterna sover jag ofta utan täcke, dricker en hel del vatten och uppe och kissar 2 gånger per natt. Men livet är underbart!


Såg ett jättebra program på tv3play "Kvinnors liv" med Cherry Healey.  Man fick följa gravida tjejer i olika åldrar. Tycker programledaren är så bra!


Jag tycker att magen har blivit mycket större den senaste veckan.
  

1 kommentar:

  1. Härligt att du passerat vecka 12! =)
    Känner igen det där med törst och upp o kissa på nätterna.
    Man står ut med allt för det där lilla livet som man bär på!

    Kramar

    SvaraRadera