tisdag 1 februari 2011

9+6

Hejhej!
Efter att ha sovit i 11 timmar natten till måndagen så var jag tillbaka på benen, men var hemma från jobbet i måndags. Kände mig lite klen.
I fredags så hade jag myskväll med en kompis, det blev pizza, godis och chips. Slutade med att båda låg och sov på soffan=)
Lördagen var jag på en ansiktsbehandling som jag hade fått av min man, helt underbart var det. Sen var vi ut och åt med några vänner, var lite bekymrad om dom skulle börja undra när jag beställde läsk till maten men ingen sa något. Bor en mil utanför stan så man kan skylla på att man kör bil. Min man och jag satt och små flina åt varandra på middagen=) ska bli skönt när man tar sig förbi vecka 12 så allt känns lite mer säkert och man får börja berätta.
På torsdag ska jag skrivas i på MVC.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar