onsdag 29 juni 2011

31+0

Midsommar var helt underbart!! Riktigt trevligt sällskap och bra väder.

Tyvärr så gick inte min ansökan om gravidpenning igenom, försäkringskassan tyckte inte att jag hade ett tillräckligt krävande jobb får att få gravidpenning. Jag blev väldigt besviken, står och går hela dagarna och med min 7% invaliditet jag har i högerfot börjar det blir kämpigt att jobba. Men har en telefontid med min läkare i morgon, så får se om jag blir sjukskriven eller hur det blir. Sen har jag börjat känna av foglossningar oxå. Ajaj! Men annars är det riktigt mysigt med magen och alla sparkar och buffar jag får.

Vi har köpt en fläkt till sovrummet, för jag svettas så mycket om nätterna men vår katt är väldigt skeptisk och vill inte vara inne i sovrummet när den är igång=)


Vecka 32!


3 kommentarer:

  1. Åh vad fin du är!! Ska bli så kul att ses o få känna på fina magen :) bara en vecka kvar nu!

    SvaraRadera
  2. tack kompis! bara en vecka kvar, sen synes vi!! miss jo!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får igenom gravidpenningen. Hang in there! Kram!

    P.S Jättefin mage!

    SvaraRadera