fredag 3 juni 2011

Award


Tusen tack till Jenny för din award, jag blev jätteglad=)!

Reglerna för Liebster Blog Award är följande:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.

Jag skickar de vidare till några av mina favorit bloggar:

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för att jag fått Liebster Blog Award av dig. Så himla rart!

    Hoppas att de dagar som är kvar (86?) tills er fina bebis kommer ut går snabbt. Jag kan tänka mig att det känns konstigt att ni snart kommer vara föräldrar till ett barn. Mäktigt. Fin gungstol och bola-smycke förresten!

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Det värmer verkligen!

    Kram Sara
    (Amo Ergo Sum)

    SvaraRadera