onsdag 10 augusti 2011

37+0

Vecka 38


Besöket hos MVC gick bra, magen växer 1 cm i veckan och nu är jag uppe i 36 cm. Erika , vår Anita hade semseter, trodde inte den skulle växa så mycket mer. Hon trodde att Pyret skulle börja sjunka ner lite nu. Pyret var nästan fixerat, gick att rucka lite, nästa besök är 22 augusti och då hoppas jag att det har hänt mer. Vi pratade lite om förlossningen och vad jag hade för önskan till smärtlindring, bestämde inget utan jag är öppen för allt så får man se hur jag känner när värkarna har satt igång.


Min mamma har sytt ett nytt överdrag till min amningskudde, det var en Labankudde innan men jag ville ha något mer "retro" 


Min snälla vän har virkat ett täcke till Pyret, både jag och min man älskar filten! Tusen tack!! =) Sen har min mamma viskat små figurer och gjorde en mobil till vagnen. 

3 kommentarer:

  1. Fin mage du har. Nu är det inte långt kvar...

    SvaraRadera
  2. nej nu är det inte långt kvar. jag längtar såå =)

    SvaraRadera
  3. Å vilken fin mormorsrutefilt! Sicken lyckost han är lilla killen. Kram! Håller tummarna för att han behagar titta ut snart.

    SvaraRadera