lördag 13 augusti 2011

Ingen bebis idag tack..

I kväll ska jag på en mysig tjejkväll, jag ser verkligen fram emot de. Min man ska på svensexa. Han ska vara nykter, såklart! Men svensexan är ute på en ö i stockholms trakten så det tar honom ca 3 timmar att ta sig hem. Så idag får inte Pyret komma, inte för att jag tror det heller. Jag har haft lite samandragningar och molande mensvärk den senaste veckan men inget regelbundet.

Jag ringde försäkringskassan igår, eftersom det har gått 30 dagar sen dom fick in mina ansökningar om sjukpenning och mammapenning och längre en 30 dagar skulle det inte ta fick jag information om när jag skickade in papprena. Men men, min "älskade" handläggare är inte klar ännu så damen jag pratade med lämnade ett meddelande till henne om att "skynda" sig lite. Suck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar