tisdag 23 augusti 2011

39+0

Vecka 40!
Igår var jag hos MVC och mätte och lyssna på hjärtat. Pyret är nu fixerad! tjoho! Hoppas han bestämmer sig för att komma snart, jag har så otroligt tråkit här hemma och längtar till jobbet och vännerna. Fick en ny tid den 5 september men hoppas jag inte behöver gå på den tiden. Men om han trivs i magen så får vi inte träffa Pyret för än om 3 veckor..

Magen hade inte växt så mycket sen jag var där sist, 37cm låg den på nu. För 2 1/2 vecka sedan låg den på 36cm. Anita sa att det berodde på att han inte växer så mycket nu i slutet och att han börjar komma lite längre ner i bäckenet. Hon tippade på att han vägde mellan 3.5-4kg, han hade det trångt i magen sa hon. Jag vägde 4.5kg när jag kom och min man vägde närmare 5 kg. Så Pyret väger nog upp mot 4kg..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar