lördag 30 juli 2011

Boar

Nu när jag är ledig har jag verkligen boat här hemma. Vi har vart runt och köpt grejer från blocket, fixat spjälsängen och tvättat upp bebiskläderna. 30 dagar kvar innan Pyret är beräknat komma men nu börjar vi bli redo för honom. Jag har skötbordet kvar att göra i ordning.


Jag och min man stod och kramades och kollade på tvätten. =)


Saknar spjälskydd, men min mamma håller på att tillverka ett. De två nallarna längst fram fick min man när han föddes och den vita katten var mitt favorit gosedjur när jag var liten. All stoppning har ramlat ner i rumpan. =)


Köpt från blocket.


Köpt från blocket.

Jag tror att Pyret har sjunkit längre ner i bäckenet nu för jag tycker magen har sjunkit lite och jag känner som lite stickningar vi livmodertappen. Chansar på att det är livmodertappen för det känns lixom innuti..=)

2 kommentarer:

  1. Tvätten är verkligen något speciellt! Alla små kläder, underbart!

    SvaraRadera
  2. Blocket is the shit! Babygymmet är ju bara såååå sött!

    SvaraRadera