tisdag 23 november 2010

Spray dag 21

Idag har det vart en lång dag på jobbet, men hade sovmorgon i alla fall. Satte mig i bilen 20.30 och kom hem 21.15, i vanliga fall så tar bilturen 20 minuter hem men idag fastna jag i snön. Snön hade blåst upp på vägen så jag fick skotta lite köra fram en bit sen skotta igen men kom precis loss när min man kom för att rädda mig.

Jag jobbar som frisör och min sista kund hade gjort ett IVF-behandling och lyckats på första försöket. Berättade inte att vi höll på med IVF men frågade lite och hon var väldigt öppen att berätta.

Angående sprayandet så fortsätter det i samma lunk.

Nu blir det Hollywoodfruar på play tv.  

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Och detsamma. Härligt att du ska börja med sprutorna nu också!
    Nu kör vi!

    SvaraRadera
  2. jag tycker det är så härligt med folk som vågar tala öpper om ivf och barnlöshet. önskar att jag vågade det mer... jag brukar vänta ett tag innan jag säger något alls om det, och det beror ju så klart helt på vem det är man pratar med.
    men mina vänner och min familj vet iaf.

    kram!

    SvaraRadera