söndag 28 november 2010

Sprutdag 4

hejhej!

Igår hann jag inte blogga. Min salong gjorde en visning tillsammans med make up store, som skulle visa sin vinterkollektion Frozen diamond. Så då gjorde vi håret på modellerna. De blev jättelyckat och vi på salongen blev supernöjda! Jobbade från 13.00-00.00, efter de åkte jag hem och somna när jag la huvudet på kudden.

Idag har vi julpyntat på salongen. Sen åkte vi till min kusin, hans son fyllde 3år. Han har 2 grabbar till på 1år så det var full fart =)

Sprutorna går jättebra, har inte märkt av dom så mycket men blir varm då och då och lite molande värk i magen från och till.

Nu blir det sängen! go´natt!!

1 kommentar:

  1. mysigt med julpynt.
    jag har lagt stjärnanis, kanelstänger och torkade citronskivor i min adventsstake. hittade det på Granit. blev jättefint.

    kram och trevlig advent!

    SvaraRadera