onsdag 24 november 2010

Spray dag 22

Idag har inte riktigt vart min dag. Jobbade bara 6 timmar idag och det var juh skönt att sluta tidigt, så gick på ett spinning-pass och ett core-pass.

Men i morse när jag kom upp så hade någon av kattena bitit av mitt skosnöre, sen när jag skulle gå från gymmet så fastnade jag med skona i varandra så jag drog loss ett hyska som man trär skosnöret i. Mina nya fina skor. fan fan fan. Aja ska gå förbi skomakaren i morgon och höra om de går att fixa. Sen på vägen hem så var jag på väg att fastna i snön 2 gånger och på väg ner i diket 1 gång, hade blåst upp så mycket snö på vägen igen. Fick rulla hem i 30km/h.. Ska inte klaga för mycket för jag tycker juh om att bo på landet, men är mer en sommar-person.

I morgon börjar jag med sprutorna. Tjohoo!! =)

1 kommentar:

  1. tjoho! äntligen sprutdax. så skönt när man får ta ett kliv framåt.

    jag ruvar :) jättekliv, woohoo!

    kram

    SvaraRadera