tisdag 30 november 2010

Sprutdag 6

Dagarna går och sprutorna går fint, har blivit riktigt duktig på att sticka mig och jag som var sprut-rädd förut. Sprut-rädslan har nog gått över nu.. =)

Idag hade jag ett läkarbesök, lämnade blodprov. Hade en jättegullig sköterska! Provet såg bra ut och jag skulle fortsätta med 112.5 Gonal och så har jag fått en tid för ultraljud på fredag för att kolla hur det går för äggen.

Sen har det löst sig med resan så jag har fått ett intyg på att jag inte får ta vaccinet så jag får åka men måste vara försiktig med myggen i Kenya som vi ska vara i 5 dagar först. På Zanzibar var det ingen fara.

Nu blir det hollywoodfruar på play-tv =)

1 kommentar:

  1. åh vad bra att det löste sig! och gud vad skönt att få åka till zanzibar!! lyllos!

    tack för din kommentar, det värmde <3
    kram

    SvaraRadera