onsdag 22 december 2010

Ruvardag 12

Snart är ruvardag 12 förbi och jag har börjat med det välkända "studera toalettpappret"-rutinen när jag går på toa, ingen mens ännu, torkar en gång till och nej ingen mens. Då kan jag pusta ut till nästa toa-besök. Har haft riktigt mycket molande värk idag och mått väldigt dåligt. Låg med vetekudden på magen ett tag och då kändes de bättre. Har funderat på att tjuvtesta men kommit fram till att jag inte vågar det.

Har haft väldig mycket ångest idag för att behöva gå igenom allt det här med IVF igen. Till en början trodde jag att jag skulle vara starkare men inser att jag tycker det här är jobbigare än vad jag erkänt.

Nu ska jag kolla på tv och halvsova lite =) go´natt

2 kommentarer:

  1. gud att du kan hålla dig från att testa! jag testade varje dag från dag 10-14, på 14:e dagen fick jag plusset. även om USÖ ville att jag inte skulle testa förens dag 18.

    men det gick ju bra iaf.

    kram och god jul!

    www.ivfresa.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Det är skitjobbigt att vänta! men graviditetssymptomen är förvillande lika mensen..
    Håller tummarna och hoppas ni får en riktigt bra resa!
    Kram

    SvaraRadera