torsdag 23 december 2010

Ruvardag 13

Go´kväll!

Jag och min man skulle åka in till stan och köpa med oss en pizza hem då vi ser en ambulans stå på vägen och en bit bort står en lada i lågor. Det hade nog precis börja brinna men det spred sig snabbt och ladan gick inte att rädda. Tur nog så var de inga djur i ladan. Mötte barndbilarna på vår smala lantis-väg så vi fick köra upp på en infart och snällt vänta tills alla hade passerat. Lite längre fram på vägen låg en barndbil i diket. Stackars bonden! Och dan före jul och allt..

Ingen mens har dykt upp och i morse när jag skulle till jobbet mådde jag så dåligt så jag fick gå in på toan på jobbet och sitta en stund för jag trodde jag skulle kräkas. En liten liten liten låga av hopp har tänts i mig men jag vågar inte tro något än och vågar inte tjuvtesta.

Om några timmar så ska vi kliva upp och åker ännu en gång till arlanda..håll tummarna!

 GOD JUL på er!

Kram

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att ni lyckats. Det låter onekligen så. Sluta inte hoppas! God jul!!

    SvaraRadera